Uzo Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Discover a whole new world.
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Just walking

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
blacknight

blacknight


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : sneek

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom:
Relatie:

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Just walking   Just walking Emptyza nov 06, 2010 5:14 pm

Blacknight was gewoon aan't lopen en zich vervelen. Ze luisterde naar de geluiden van het bos, en rook aan de vrisse luchten van het bos. Allemaal hartstikke vijn, behalve dan dat ze alleen was. In de tussen tijd rook ze een konijn, dat vond ze wel lekker, dus ging ze meteen in sluip houding, poot voor poot zette ze zich voort in de richting van het konijn. Langzaam heel langzaam kwam ze dichter bij, ze was er niet meer ver vandaan, en toen sprong ze! Ze ving het konijntje met gemak, Ze dode het konijn snel en at 'm op. 'Pfff ijndelijk wat gegeten' Zei ze in zich zelf. Toen hoorde ze wat, ze hat haar oren meteen gespitst. 'Wie is daar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cirno

Cirno


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 28-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : wil je het echt weten? Zoetermeer dan als je het toch vraagt.

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom: 15
Relatie: geen

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Emptyza nov 06, 2010 5:20 pm

Cirno had geprobeerd geen geluid te maken toen ze het bos inkwam maar hellas de andere wolf moest haar wel gehoord hebben. om dreigend over te komen deed Cirno haar kuif over haar goeie oog en stapte op de teef af, haar lege oogkas staarde de teef aan.
"ik ben hier" gromde ze snel "en wat doe jij hier" Cirno liet haar tanden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
blacknight

blacknight


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : sneek

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom:
Relatie:

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Emptyza nov 06, 2010 7:01 pm

Blacknight lagde, 'Lopen! Mean zo'n velle wolf, met zo'n goede uitstraling! En die wilt stoer doen?' Blacknight lachde luid en duidelijk. Ze liep gewoon veder en lied nog een drijgende grom achter van, als je me volgt dan ben je leterlijk mijn avond eten. Blacknight hief haar kop op en liep veder, jammer genoeg waren er niet echt veel wolven, maar ja, niet iedereen weet nog van deze plek. Mischien moeten we meer anderen er over vertellen, of zo, agje het maakte haar ook niks uit, hat ze wel meer kans om anderen de baas te zijn. Daar hielt ze wel van, ze was echt een dark wolf, slecht en alles! Zo was ze en bleef ze! Toen hoorde ze vallende takken en jacht geluiden van tweebeners! Oonee de jach was in geslagen ze rende diep het bos in en rende daar heel diep in, Blacknight hat zo'n hekel aan de jacht, zo zijn vele wolven dood gegaan, om dat ze dachte met hun af te rekenen! Naja die wolven zijn gewoon laf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cirno

Cirno


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 28-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : wil je het echt weten? Zoetermeer dan als je het toch vraagt.

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom: 15
Relatie: geen

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Emptyza nov 06, 2010 7:05 pm

Cirno had door dat de lege oogkas truc niet werkte dus schoof ze haar kuif weer terug.
Dit keer kwam ze axhter de wolf aan en sprong voor haar "zo, dus jij denk grappig te zijn hmm?" Cirno hief haar kop, wat ze nu zou zeggen was een leugen en die moest ze dus goed overbrengen. "ik ben leider van een roedel hier" gromde ze "als jij niet heel sne l ons territorium uitgaat zal ik je met een groep verdrijven" Cirno hield haar kop laag, haar goede paarse oog glom van woede. ze dacht: "als deze wolf me niet geloofd zit ik in de puree, gelukkig ben ik heel snel".
Terug naar boven Ga naar beneden
blacknight

blacknight


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : sneek

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom:
Relatie:

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Emptyza nov 06, 2010 11:24 pm

"als jij niet heel sne l ons territorium uitgaat zal ik je met een groep verdrijven" Black night keek de wolf droog aan. 'Ook leuk om jou te ontmoeten leider!' Ze zij het op een on geloof waardige toon. 'Ik heb nu geen tijd voor deze onsin!' Ze hoorde de jagers dichter bij komen dus ging iets sneller rennen. 'Ik zal altijd nog sneller leider worden dan jou... Je gedrag lijkt iets te veel op het gedrag van een pup!' Gromde Blackeye. Ze gielt niet van kinder achtige grapjes of leugens, en al helemaal leugens daar hat ze een hekel aan, iedereen die echt liegt kreeg letterlijk de doods straf! 'EN JE BENT TE JOGN OM EEN ROEDEL LEIDER TE ZIJN!!' Schreeuwde ze nog even snel in vervolg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cirno

Cirno


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 28-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : wil je het echt weten? Zoetermeer dan als je het toch vraagt.

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom: 15
Relatie: geen

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Emptyza nov 06, 2010 11:31 pm

Cirno zag de wolf weglopen, ze zuchtte en riep terug: "mijn vader was overleden toen ik nog jong was, aangezien ik enig pup was werd ik leider". Cirno liep achter de teef aan, haar kuif afentoe van haar oog af.
Ze was dan wel snel maar ze had een slecht uithoudingsvermogen. "wacht op mij"
Terug naar boven Ga naar beneden
blacknight

blacknight


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : sneek

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom:
Relatie:

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Emptyzo nov 07, 2010 12:45 pm

Blaknight zuchte, 'Wat moet ik met deze informatie?' Ze gromde en was best wel geériteerd nu. Ze hoorde de mensen Nu heel dicht bij. 'Heey als jij leider was hat je nu ook ge hoort en ge rooken wat ik hoor en ruik!!' Schreeuwde Blacknight toen ze weer sneller weg rende. De mensen hadde meedere wolven bij zich! niet levend! Maar dood! Ze kwamen niet allemaal hier vandaan! maar ze waren sterk en met veel! De wolven hier waren al aan het uit sterfen en dat was dan ook niet goed! wat moesten ze?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cirno

Cirno


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 28-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : wil je het echt weten? Zoetermeer dan als je het toch vraagt.

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom: 15
Relatie: geen

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Emptydi nov 16, 2010 7:01 pm

cirno was buiten adem en was nog aan t hijgen, het geschreeuw van de teef hoorde ze nog.
ze rook en begon te rennen, mensen! "wacht ik loop met je mee!" ze sprintte op de teef af
Terug naar boven Ga naar beneden
blacknight

blacknight


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : sneek

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom:
Relatie:

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Emptywo nov 24, 2010 9:55 pm

"wacht ik loop met je mee!" zei de teef, Blacknight zei niks en rende alleen maar door, na een poosje waren ze veilig. 'Ten eerste waarom lieg je tegen mij...' Toen stopte black night even... 'Ten tweede, wat moet je van me?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cirno

Cirno


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 28-10-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : wil je het echt weten? Zoetermeer dan als je het toch vraagt.

Personage kaart
Roedel:
Ouderdom: 15
Relatie: geen

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Emptywo nov 24, 2010 11:22 pm

"dat leigen was gewoon een dreiging okay?" cirno legde haar oren in haar nek en rolde haar oog naar achter. "vergeef t me gewoon"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just walking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Uzo Island :: Natuur gebied :: Levend bos-
Ga naar: